Over de mensen achter Zwanenberg Advies

Zwanenberg Advies bestaat al sinds 1960. We hebben ontzettend veel ervaring en onze deskundige mensen zijn vertrouwd met de uitdagingen waar ondernemers elke dag weer voor staan. We voelen ons persoonlijk betrokken bij onze klanten en willen het verschil maken. Door ons te blijven ontwikkelen en telkens weer met nieuwe, verrassende oplossingen te komen. Wij blijven in beweging en we zijn er trots op dat we uw onderneming verder kunnen brengen. We zetten graag dat stapje extra.

We hebben op dit moment ongeveer 70 medewerkers, maar we groeien nog steeds. Vanuit drie locaties denken we met onze klanten mee. We helpen ondernemers bij de administratie, loonadministratie… maar we kijken verder hoe we echt een meerwaarde kunnen bieden. Door praktisch advies te geven waar de ondernemer echt vooruit kan, maar ook door het organiseren van interessante bijeenkomsten en door kennis te delen via onze nieuwsbrieven.

We kennen een informele bedrijfscultuur en zijn altijd in voor een goed gesprek. We weten waar we voor staan én waar we samen met u voor willen gaan.