Vacature Secretaresse-BackOffice Medewerker

Vestiging Berlicum

Wie zijn wij?
Loondesk ondersteunt mooie bedrijven bij al hun vraagstukken op het gebied van salarisadministratie, arbeidscontracten, functieomschrijvingen en salarisschalen. Adviseert bij ontslagkwesties en bied ondersteuning bij WIA-vraagstukken.

Onze klanten kennen Loondesk als een persoonlijke sparringpartner die graag meekijkt naar de toekomst van de onderneming. Wij zijn een ambitieus, groeiend bedrijf en kijken hierbij graag vooruit. Ons kantoor in Berlicum is “Brabants gezellig”. Wij werken in een open kantoortuin waarin een open communicatie, goed overleg en samenwerking centraal staat.

Als secretaresse draag je zorg voor een correcte en tijdige afhandeling van alle correspondentie, een persoonlijke benadering van klanten en ondersteun je de interne organisatie op secretarieel, administratief en facilitair gebied.

Voldoe jij misschien niet helemaal aan onze wensenlijst? Dat vinden wij geen probleem. Jij bent dan namelijk vast degene die vragen stelt waarom we het zo doen? En hebt daarbij misschien wel goede ideeën hoe het anders, sneller of beter kan.

Wat ga je doen?
✓ Een klantvriendelijke en efficiënte afhandeling van het telefoonverkeer
✓ Je ontvangt de bezoekers bij Loondesk met een glimlach
✓ Je verwerkt alle in-en uitgaande post binnen kantoor
✓ Je beheert de algemene e-mail en de agenda’s
✓ Je draagt zorg voor archivering en verwerkt mutaties op de juiste manier
✓ Dagelijkse verstuur je op correcte wijze de loonstroken en verwerk je de loonaangiftes
✓ Facturatie en Debiteurenbeheer
✓ Het bestellen van kantoorartikelen en/of andere facilitaire benodigdheden
✓ Je draagt persoonlijk bij aan een goede klantenrelatie
✓ Je zorgt voor het actueel houden van alle (nieuwe) klantengegevens in het CRM systeem
✓ Je organiseert bijeenkomsten en draagt hierbij zorg voor de agenda, notulen en actielijsten
✓ Je informeert klanten over wijzigingen en actiepunten in het Loondesk Portaal
✓ Je draagt zorg voor het opstellen van de standaard arbeidscontracten en verwerkt de
verzuimregistratie voor klanten.
✓ Je bewaakt de aanlevering en vastlegging van machtigingen.

Wat zit er in je bagage?
✓ Je beschikt over een relevante opleiding op MBO-4 niveau in een administratieve/secretariële
richting
✓ Je hebt een prettige telefoonstem en een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord
en geschrift
✓ Kennis van het Microsoft Office pakket
✓ Een representatief voorkomen
✓ Je werkt secuur, geordend en resultaatgericht
✓ Je bent klantgericht, betrokken, flexibel en hebt aandacht voor perfectie en kwaliteit
✓ Je stelt goede prioriteiten en werkt graag onder druk, want hoe dan ook; Klant is Koning
✓ Woonachtig in de omgeving Berlicum/’s-Hertogenbosch
✓ Kennis van AFAS is een pré


Wat bieden wij jou?
Wij bieden je een mooie, afwisselende rol binnen een informeel en groeiend bedrijf met een gezellig kantoor. Het betreft een fulltime functie met;
✓ Een marktconform salaris
✓ 25 vakantiedagen
✓ Goede opleidingsmogelijkheden en aandacht voor persoonlijk groei en ontwikkeling

Wij zorgen goed voor onze collega’s met vers kantoorfruit en organiseren daarbij regelmatig leuke en gezellige personeelsuitjes. Hierbij sluiten onze financiële collega’s van Zwanenberg Advies dan ook zeker aan. Want…. één team, een taak!

Hebben we je interesse gewekt en ben jij degene die wij zoeken?
Kun je niet wachten om bij Loondesk aan de slag te gaan? Stuur je CV met een korte toelichting door middel van een motivatie naar recruitment@zwanenbergadvies.nl Voor vragen of meer informatie kun
je contact opnemen met Joyce van Kaathoven via 085-7470483.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.